16 april 2013

Mijn eigen creatie!


Ik heb een nieuwe telefoon. Ik had een hele oude telefoon, zo'n koelkast model. Het was echt hard nodig dat ik een nieuwe kreeg. Ik ben nu weer helemaal hip en bij de tijd met deze nieuwe telefoon.


Toen ik de telefoon zag, wist ik het gelijk. Hier moet natuurlijk een mooi hoesje omheen. Met de haaknaald en garen ging ik aan de haak. De telefoon erbij, en passen en meten maar.

Dit is uiteindelijk mijn telefoonhoesje geworden.




Ik heb hem afgewerkt met een bloem erop, en met wat kralen en lint en een gehaakte hartje was hij dan ook helemaal af!


Mijn eerste eigen knutsel, ben er trots op :D



6 opmerkingen:

  1. Nou, dat heb je mooi gedaan hoor!
    Het hoesje ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je ook trots op zijn want het is een heel mooi hoesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee, dat is leuk gedaan, heel mooi gemaakt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk hoesje zeg! Wil je delen hoe je het hebt gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het hoesje mooi geworden.Deze kleuren staan prachtig bij elkaar. Wat handig om de sluiting te maken van klittenband.

    Je maakt mooie dingen. Een fijne uitlaatklep als je het met jouw zoontje zo druk hebt. Graag geef ik je een pluim met een Liebster-Award voor jouw mooie blog. Lees het berichtje op 28 juni op mijn blog: http://amberscreaties.blogspot.nl.
    Voel geen verplichtingen. Het is echt bedoeld als compliment voor jouw haakwerk en leuke blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen